ПИТАННЯ ПЕРСПЕКТИВИ КУЛЬТУРИ В СВІТЛІ КРИТИКИ ПОНЯТТЯ «СУБ’ЄКТ»
Анотація
Культурно-філософські виміри проблеми людини через призму критичного аналізу поняття «суб’єкт» виступає ключовим у дослідженні. Історико-філософська реконструкція образу людини у контексті гносеологічної та антропологічної європейської думки лягла в соснову рішення цього питання. Акцентується увага на відмові від непоміркованого ототожнення понять «людина» та «суб’єкт» у філософській культурі мислення. Розкриваються питання підміни цілісного образу людини як подоби Бога категоріальною конструкцією філософської гносеології як «суб’єкт». Критично осмислені тенденції філософського пізнавального лібералізму (в структуралізмі та постструктуралізмі) у питаннях розуміння людської особистості та самої природи людини в цілому.
Завантаження
Посилання
Ilyin, I.P. (1996). [Poststructuralism. Deconstructivism. Postmodernism]. M.: Intrada. (in Russian)
Melville, Y.K. (1983). [Ways of bourgeois philosophy of ХХ century (critical essays)]. M.: Though. (in Russian)
Sautkin, A.A. (2004). [The subject’s problem in social philosophy: An analysis of some critical concepts]. Abstract. Murmansk. (in Russian)
Foucault, M. (1994). [Words and things]. St. Petersburg: A-cad. (in Russian)
Habermas, J. (2003). [Philosophical discourse on modernism]. M.: All World. (in Russian)
Ellen, R. (2008). Theories in anthropology and «anthropological theory». Journal of The Royal Anthropological Institute (N.S.), 16, 387-404.
Marks, J. (2009). Why I am not a scientist: Anthropology and modern knowledge. – Bercly etc.: California univ. press, XIII, 325 p.
Searle, J.R. (1999). Mind, languague and society. – L.: Basic books, – 192 p.
Stocking, G.W. (2001). Delimiting anthropology: Occasional inquiries and reflections. Madison: Wisconsin Press.
Whiting, J.E. (2002). The non-branching form of «what matters», in Metaphysics / Ed. by Gale R.M. Oxford: Blackwell, 190-218.
Переглядів анотації: 131 Завантажень PDF: 126
Авторське право (c) 2020 Т.В.Борисова

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.