Типологія стратегій виборчих кампаній в електоральній практиці України

  • L. Shachkovska Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Ключові слова: стратегія, електоральна практика, виборчий блок, виборча кампанія, «іменний» блок.

Анотація

Охарактеризовано типи стратегій виборчих кампаній в електоральній практиці України. Проаналізовано вплив стратегій виборчих кампаній на створення партій та виборчих блоків в Україні. Виявлено систему формування та значення «іменних» блоків в електоральній практиці України.

Посилання

Бебик В. М. Менеджмент виборчої кампанії: ресурси, технології, маркетинг / В. М. Бебик. – К.: МАУП, 2001. – 200 с.

Петров О. Стратегії політичних сил на парламентських виборах 2006 року / О. Петров // Політичний менеджмент. – 2006. – № 1. – C. 18–26.

Політичні партії в демократичному суспільстві / Й. Тезінг, В. Гофмайстер (видавці). – К., 1997. – 126 с.

Полторак В. А. Избирательные кампании: научный подход к организации / В. А. Полторак, О. В. Петров. – К.: Знания Украины, 2004. – 315 с.

Уоллерстайн М. Избирательные системы, партии и политическая стабильность / Пер. с англ. ; М. Уоллерстайн // Полис. – 1992. – № 5. – С. 87–95 ; № 6. – С. 81–90.

Опубліковано
2012-10-03