Досвід управління образом держави у зовнішній політиці США

  • T. Leyno Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара
Ключові слова: позиціонування держави, бренд, управління іміджем, образ США, ЗМІ, цільова аудиторія.

Анотація

Проаналізовані основні технології формування іміджу США, розкрита сутність базових інструментів, з допомогою яких керівництво Америки впливає на позиціонування держави за кордоном. Розглянуті найважливіші міжнародні іміджеві програми, найвпливовіші з огляду на формування образу США спецструктури, теле- і радікомпанії. За мету даної статті поставлено дослідити особливості досвіду США в управлінні образом держави.

Посилання

Манжулина О. Основы эффективности [Электронный ресурс] / О. Манжулина / Режим доступа: http://sr. fondedin. ru/new/fullnews. php?subaction=showfull&id=1143024584&archi

ve=1143026070&start_from=&ucat=14&

Управляемый имидж [Электронный ресурс] // Режим доступа: http://2000. net. ua/2000/derzhava/realii/69626

United States Department of State [Электронный ресурс] // Режим доступа: http://en. wikipedia.org/wiki/USDoS

В США появятся силы быстрого реагирования [Электронный ресурс] // Режим доступа:

http://www. ng. ru/world/2005-09-28/6_bush. html

История Информационного Агентства США (ЮСИА) [Электронный ресурс] // Режим доступа: http://www. xserver. ru/user/rsga/9. shtml

Набор иностранных студентов в американские колледжи бьет все рекорды [Электронный ресурс] // Режим доступа: http://www. imcl. ru/usa/081129_univercity. php

Известная спортсменка стала послом США [Электронный ресурс] // Режим доступа: http://www. pravda. ru/news/world/10-11-2006/203206-0

Nye J. S., Jt. Bound to lead: The Changing Nature of American Power / Joseph S. Nye, Jt. Basic books. 1990.

Соединенные Штаты возглавили рейтинг национальных брендов Саймона Анхольта в 2009 году [Электронный ресурс] // Режим доступа: http://gtmarket. ru/news/state/2009/10/29/2214

Национальный брендинг [Электронный ресурс] // Режим доступа: http://ru. wikipedia.org/wiki/

Опубліковано
2012-10-03