Политичний імідж України в ЗМІ зарубіжних країн

  • D. Batyuk Київський національний університет імені Тараса Шевченка
  • R. Kyslenko Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Ключові слова: імідж України, засоби масової інформації, інформаційний привід, інформаційна політика, політичний імідж.

Анотація

Досліджено зарубіжні друковані ЗМІ з метою визначення основних категорій, що характеризують наявний політичний імідж України. Визначено основні фактори, особливості, динаміку конструювання образу України

Посилання

Бойко М. А. Средства формирования положительного имиджа страны и конструирования коллективной идентичности / М.А. Бойко // Язык, коммуникация и социальная среда. – 2004. – № 3. – С. 82–91.

Киселев И. Ю. Динамика образа государства в международных отношениях. / И. Ю. Киселев, А. Г. Смирнова – 2-е изд., перераб. и доп. – СПб.: Изд-во С.-Петерб. ун-та, 2006. – 376 с.

Почепцов Г.Г..Имиджелогия: теория и практика / Г. Почепцов. – К. : АДЕФ-Украина, 1998. – 392 с.

Ядов В. А. Стратегия социологического исследования. Описание, объяснение, понимание социальной реальности/ В. А. Ядов. – 3-е изд., испр. – Москва: Омега-Л, 2007. – 567 с.

Nye J. The future of power / J. Nye – N. Y.: Public affairs press, 2011. – 320 p.

Опубліковано
2013-05-03