Чорний PR. Український досвід на прикладі парламентських виборів 2012

  • A. Denisova Донецький національний університет
Ключові слова: Чорний PR, політичні маніпуляції, передвиборча кампанія.

Анотація

Чорний PR – засіб, який використовують протягом останніх 10 років під час українських передвиборчих кампаній. Останні парламентські вибори – майже витіснили собою прозору, демократичну рекламу. Якими саме методами непрозорих маніпуляцій скористались українські політиками – викладено у цій статті.

Посилання

Остроухов В. В. «Інформаційна безпека» / В. В. Остроухов – Київ:, 2010. – 390 с.

Шемшученко Ю. С. «Політологічний енциклопедичний словник» / Ю. С, Шемпученко – К.: Генеза, 2005. – 456 с.

Хромець О. Л. «Соціальні передумови політичного маніпулювання» [Електронний ресурс] / О. Л. Хромець – Режим доступу: http://vuzlib.com/content/view/1290/89

Антипов К. В., Паблік рилейшнз / К. В. Антипов, Ю. К. Баженов – М, 2002. – 356 с.

Касьян В. І. «Форми суспільної свідомості», [Електронний ресурс] / В. І. Касьян – Режим доступу: http://libfree.com/166213592_filosofiyaformi_suspilnoyi_svidomosti.html

Чорний PR, як сугестивна технологія [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://pidruchniki.ws/15910804/psihologiya/chorniy_piar_sugestivna_tehnologiya

Ольшанский Д. В. Політичний PR / Д. В. Ольшанский – М., 2003. – 624 с.

Тургаев А. С. Политология в схемах и комментариях / А. С. Тургаев, А. Е. Хренов. – М., 2005. – 345 с.

Вибори 2012. Спостереження. [Електронний ресурс] / – Режим доступу: http://map.oporaua.org/ua/incidents/?type=2/

Сибирцев А. Черный PR на выборах: антиреклама и лжепобои кандидатов [Електронний ресурс] / А. Сибирцев // Сегодня, 2012 – Режим доступу: http://www.segodnya.ua/regions/odessa/chernaja-kukhnja-vyborov-provokatsionnye-ricunki-naavto-i-lzhepoboi-kandidata.html

Закон «Про вибори народних депутатів України» – Ст. 68.

Опубліковано
2013-05-03