Філософія проблем моралі в підприємницькій діяльності

  • R. Oleksenko Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького
Ключові слова: Філософія, мораль, бізнес, підприємець, чесний бізнес, етика бізнесу.

Анотація

У статті розглянуто питання моралі ведення чесного бізнесу Розкрито поняття «мораль», «чесний бізнес» та «ризик».
Наведені правила морально-етичної поведінки цивілізованого підприємця, та якості сучасного підприємця.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Целин Д. С. Философско-экономические аспекты предпринимательства / Д. С. Целин // Философия хозяйства. Альманах Центра общественных наук и экономического факультета МГУ им. М. В. Ломоносова. – 2006. – № 5. – С. 39–44.

Безтелесна Л. Підприємництво у контексті людського розвитку / Л. Безтелесна // Економіка України. – 2003. – № 12. – С. 62–68.

Романовський О. Мораль і етика в підприємницькій діяльності / О. Романовський, Ю. Романовська // Пам’ять століть. – 2004. – № 6. – С. 12–21.

Сизоненко В. Теорія підприємництва: здобутки і проблеми дослідження / В. Сизоненко // Економіка України. – 2002. – № 9. – С. 45–51.


Переглядів анотації: 17
Завантажень PDF: 29
Опубліковано
2013-09-03