Політичний та партійний маркетинг: сутність, школи, категоріальний апарат
Анотація
Розглянуто сутність та структурні напрямки політичного маркетингу. Акцентовано увагу на особливостях партійного маркетингу. Проаналізовано теоретичні школи до розуміння сутності політичного маркетингу. Виокремлено
категорії політико-партійного маркетингу та представлено їх основні характеристики. Розкрито необхідність створення партійних брендів.
Завантаження
Посилання
Батра Р. Рекламный менеджмент / Р. Батра, Д.Дж. Майерс, Д.А. Аакер. – 5-е изд. – М. : Вильямс, 2000. – 784 с.
Бебик В. Електоральний політичний маркетинг: теорія і міжнародна практика / В. Бебик, В. Бокоч // Освіта регіону. Політологія, психологія, комунікації. – 2011. – № 4. – С. 325–331.
Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика / Е.П. Голубков. – М. : Финпресс, 1998. – 416 с.
Гришин О. Е. Идеология как технология [Электронный ресурс] / О. Е. Гришин // Дискурс-Пи. – 2012. – Режим доступа: http://discourse-pm.ur.ru/discours7/grishin.php.
Коломієць А. З чого складається ціна українських партій?
[Електронний ресурс] / А. Коломієць // Народні блоги. – 2007.
– 25 червня. – Режим доступу : – Назва з екрану.
Котлер Ф. Маркетинг менеджмент : Экспресс-курс / Филип Котлер ; под общ. ред. Ю. Н. Каптуревского ; пер. с англ.
Т. Виноградовой. – СПб. : Питер, 2001. – 496 с.
Котлер Ф. Основы маркетинга / общ. ред. и вступ. ст. Е.М. Пеньковой. – Новосибирск : Наука, 1992. – 736 с.
Котлер Ф. Основы маркетинга. Второе европейское издание / Ф. Котлер. – М. : Изд. Дом «Вильямс», 2002. – 1152 с.
Лиллекер Д. Дж. Политическая коммуникация. Ключевые концепты / Дж. Лиллекер Даррен ; пер. с англ. С.И. Остнек Даррен. – Х. : «Гуманитарный Центр», 2010. – 300 с.
Лікарчук Н.В. Концепт «продукт» як базовий елемент політичного маркетинг-мікс [Електронний ресурс] / Н.В. Лікарчук // Політологічні записки : зб. наук. праць. – 2011. – Вип. 3. – Режим доступу до журн. : http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Polzap/2011_3/11masrsu.pdf – Назва з
екрану.
Лікарчук Н. В. Сучасні школи політичного маркетингу
// Вісник СевНТУ. Політологія: зб. наук. пр. – 2009. – Вип. 100.
– С.31–34.
Лісничий В. Сучасний виборчий PR / В. Лісничий, В. Грищенко, В. Іванов та ін. – Сєвєродонецьк : Вид. дім «ЕВРИКА», 2001. – 480 с.
Луценко К. Теоретико-концептуальні засади політичного маркетингу / К. Луценко // Сучасна українська політика. Політики і політологи про неї. – 2010. – Вип. 21. – С. 64–74.
Макконел К. Р. Экономикс: принципы, проблемы и политика : пер. с англ. / К.Р. Макконел, С.Л. Брю. – К. : Хагар-Демос, 1993. – 864 с.
Морозова Е.Г. Политический маркетинг: концепции
развития, модели функционирования (компаративный анализ) : автореф. дисс. … докт. полит. наук / Е.Г. Морозова. – М.,
– 41 с.
Недяк И.Л. Маркетинговая парадигма электоральной
борьбы ХХІ века / И.Л. Недяк // Обозреватель. – 2007. – №8.
– С.100–107.
Недяк И.Л. Политический маркетинг. Основы теории /
И. Недяк. – М. : Весь Мир, 2008. – 352 с.
Нежданов Д. В. Политический маркетинг: вчера, сегодня, завтра / Д.В. Нежданов. – Санкт-Петербург : Питер. – 2003. – 160 с.
Олексин А. Політичний маркетинг – ключ до влади
[Електронний ресурс] / А. Олексин // Іfportal.net. – 2005. – 29
грудня. – Режим доступу : – Назва з екрану.
Павлова Л. І. Удосконалення виборчої системи як чинник розвитку політичних партій в Україні [Електронний ресурс] / Л.І. Павлова // Політологічні записки. – № 3. – Режим
доступу : – Назва з екрану.
Павлюк К. В. Капітал політичного бренду / К.В. Павлюк // «Дні науки філософського факультету – 2012», Міжн.
наук. конф. (2012 ; Київ) : [матеріали доповідей та виступів].
– К., 2012. – Ч. 8. – С.90–92.
Парамонова С. К. Полит. маркетинг в России: программирование поведения электората с помощью полит. методик и
технологий : автореф. дисс. ... канд. полит. наук / С.К. Парамо-
нова. – М., 2008. – 31 с.
Поліщук І. О. Електоральний процес: поняття та
складові фактори / І.О. Поліщук // Вiсник Харкiвського
нацiонального унiверситету iм. В.Н. Каразiна. – 2010. – № 885:
сер. «Питання політології». – Вип. 16. – С. 132–137.
Поветьев П. В. Бренд-коммуникация в публичной по-
литике: концептуальные основы / П.В. Поветьев. – М., 2010.
– 17 с.
Пустотин В. Украинские бренды и украинский брендинг [Электронный ресурс] / В. Пустотин // Следопыт. – 2011.
– 23 марта. – Режим доступа : http://www.sledopyt.com.ua/misli/
pusto/show_108/ – Название с экрана.
Пушкарева Г. В. Политический менеджмент : учеб. по-
собие / Г.В. Пушкарева. – М. : Дело, 2002. – 400 с.
Спасский А. Е. Политический маркетинг как научная
и учебная дисциплина [Электронный ресурс] / А.Е. Спасский
// Eurasian Political Studies Network. – 2004. – Режим доступа :
http://eng.espi.ru/Content/Conferences/Papers2004/Spasskiy.html
– Название с экрана.
Тамберг В. Бренд: боевая машина бизнеса / В. Тамберг,
А. Бадьин. – М. : Олимп-бизнес, 2005. – 240 с.
Тропников А.И. Политический маркетинг: «конец
истории» или новые перспективы? [Электронный ресурс] /
А.И. Тропников // Модернизация экономики и глобализация. –
– Режим доступа : – http://www.hse.ru/data/206/144/1235/
tropnikov.doc – Название с экрана.
Филиппов В. В. Маркетинговые инструменты построе-
ния брендов в избирательных технологиях / В.В. Филиппов //
Политический маркетинг. – 2002. – №10. – С. 8–17.
Хорішко Л. Партійний бренд як фактор технологізації
політичного процесу / Л. Хорішко // Сучасна українська
політика. Політики і політологи про неї. – 2010. – Вип. 21. –
С. 169–177.
Якобуччи Д. Школа маркетинга Келлога / Д. Якобуччи.
– СПб. : Питер, 2004. – 517 с.
Henneberg S. C. M. Understanding Political Marketing
/ S.C.M. Henneberg // The Idea of Political Marketing / ed.
N.J. O’Shaughnessy, S.C. Henneberg. – Westport, Connecticut ; L.
: Praeger, 2002. – Р.93–170.
Переглядів анотації: 270 Завантажень PDF: 195