Основні наукові підходи зарубіжних вчених до визначення поняття «виборчі технології»

  • Yе. Kutsenko Кам’янець-Подільський національний університет ім. І. Огієнка
Ключові слова: виборчі технології, виборча кампанія, вибори, електорат, політичний маркетинг, PR, політична реклама.

Анотація

Досліджено основні теоретико-методологічні підходи зарубіжних вчених до розуміння сутності та особливостей виборчих технологій. Проаналізовано роль політичного маркетингу у становленні поняття «виборчі технології», а також їх взаємозв’язок із PR та політичною рекламою.

Посилання

Выборы в посткоммунистических обществах [пробл.-темат. сб.] / ИНИОН РАН. Центр социальных науч.-информ. исслед. Отд. политологии и правоведения, Ин-т сравнительной политологии. – М., 2000. – 184 с.

Данливи П. Политическое поведение: институциональный и эмпирический подходы / П. Данливи // Политическая на-

ука: новые направления. – М. : Вече, 1999. – С. 281–296.

Campbell A. The Amerіcan Voter / A. Campbell, Ph. Converse, W. Mіller, D. Stokes. – N.Y. : Wіlley, 1960

Шумпетер Й. Капитализм, социализм и демократия / Й. Шумпетер. – М. : Экономика, 1995. – 540 с.

Ротар Н.Ю. Політична участь громадян України у системних трансформаціях перехідного періоду: монограф. / Н.Ю. Ротар. – Чернівці : Рута, 2007. – 472 с.

Салмин А.М. Промышленные рабочие Франции: к изучению сдвигов в политическом поведении / А.М. Салмин. – М. : Наука, 1984. – 283 с.

Ковлер А. И. Избирательные технологи: российский и зарубежный опыт / А.И. Ковлер. – М. : Инст. государства и права РАН, 1995. – 116 с.

Котлер Ф. Основы маркетинга / Котлер Ф. – М. : Прогресс, 1993. – 320 с.

Харрис Ф., Макиавелли, маркетинг и менеджмент / Ф. Харрис, Э. Локк, П. Рис. – СПб. : Питер, 2004. – 272 с.

European Journal of Marketing. Special Issue on «Political Marketing» – 1996. – №10–11. – 198 p.

Малкин Е. Политические технологии / Е. Малкин, Е. Сучков. – М. : «Русская панорама», 2006. – 680 с.

Ильясов Ф. Н. Политический маркетинг, или Как «продать» вождя / Ф.Н. Ильясов // Полис. – 1997. – № 5. – С. 88–100.

Морозова Е. Г. Политический рынок и политический маркетинг: концепции, модели, технологии / Е. Г. Морозова – М. : «Российская политическая энциклопедия» (РОССПЭН), 1999. – 247 с.

Егорова-Гантман Е. В. Политическая реклама / Е.В. Егорова-Гантман, К.В. Плешаков, В.Б. Байбачова. – М. : Николло-М, 1999. – 240 с.

Соловьев А.И. Политология: Политическая теория, политические технологии / А.И Соловьев. – М. : Аспект Пресс, 2003. – 559 с.

Джабасов А. А. Политические технологии избирательных кампаний: проблема категорального осмысления / А.А.Джабасов // Вестник Московск. ун-та : Сер. 12. Политические науки. – 2000. – №2. – С. 56–62.

Опубліковано
2013-12-03