Філософська концептуалізація систем освіти Китаю
Анотація
У статті досліджено проблему соціально-філософського аналізу особливостей систем освіти в культурі Китаю. Сформульовано критерії загального цивілізаційного досвіду адаптації китайського суспільства до викликів глобалізації. Осмислюється зв’язок між освітою, культурою і філософією на історичному досвіді Китаю. Окреслені критерії корелюють з комплексом методологічних підходів, орієнтованих на основоположення постнекласичної парадигми соціально-філософської науки.
Завантаження
Посилання
Абрамов В. А. Глобализирующийся Китай: грани социокультурного измерения / В. А. Абрамов. – М. : Восточная книга, 2010. – 240 с.
Булкин А. П. Социокультурная динамика образования. Исторический опыт России / А. П. Булкин. – Дубна : «Феникс», 2001. – 208 с.
Гершунский Б. С. Философия образования для 21 века / Б. С. Гершунский // В поисках практико-ориентированных образовательных концепций. – М : Изд-во «Совершенство», 1998. – 608 с.
Глузман С. А. Наука и философия. Жизнь в искривленном пространстве / С. А. Глузман. – СПб : Алетейя. 2010. – 296 с.
История и культурология : уч. пособ. для студентов вузов / [Н. В. Шишова, Т. В. Акулич, М. И. Бойко и др. ; под ред. Н. В.Шишовой]. – М. : Издательская корпорація «Логос», 1999. – 368 с.
Семенов Н. С. Философские традиции Востока : уч. пособие / Н. С.Семенов. – Мн. : ЕГУ 2004. –304 с.
Переглядів анотації: 65 Завантажень PDF: 331 Завантажень PDF: 42