Термінологічна невизначенність практики плейсбрендингу в політичному вимірі
Анотація
Зростаючий інтерес до практики брендингу міст, країн та регіонів в світі і Україні зокрема, включення до застосування цієї концепції все ширшого кола зацікавлених сторін, вимагає від дослідників цієї проблематики та практиків
розвитку категоріально-понятійного апарату, формуванню основних термінів та їх дефініцій. Актуалізовано термін «плейсбрендинг», обґрунтовано його використання саме в такому вигляді.
Завантаження
Посилання
Жданова Т. Туристичний бренд України: концепція,
меседжі, графіка [Електронний ресурс] / Татьяна Жданова //
Wikicitynomica. – 2013. – Режим доступу : http://wikicitynomica.
org/future/turistichniy-brend-ukraini-kontseptsiya.html – Заголовок
з екрану.
Капферер Ж.-Н. Бренд навсегда: создание, развитие,
поддержка ценности бренда = Strategic Brand Management
[Текст] / Ж.-Н. Капферер – M. : «Вершина», 2007. – С. 448.
Фестиваль OPEN 2013 прошёл в Минске: фотоотчёт
[Електронний ресурс]. – 2013. – Режим доступу : http://festopen.
com/festival-open-2013-photo-report/ – Заголовок з екрану.
Экипаж корабля OPEN 2013 уже на борту. Присоединяйся!
[Електронний ресурс]. – 2013. – Режим доступу : http://festopen.
com/open-2013-ships-crew-already-on-board/ – Заголовок з
екрану.
Anholt S. Foreword to «Students’ Corner» [Text] / Simon
Anholt // Place Branding. –2004. – Vol. 1. – No. 1 – P. 93.
Avraham E. Media Strategies for Marketing Places in Crisis:
Improving the Image of Cities, Countries and Tourist Destinations
[Text] / E. Avraham, E. Ketter // Butterworth-Heinemann. – 2008. –
P. 248
Dinnie K. Nation Branding: Concepts, Issues, Practice [Text] /
K. Dinnie // Taylor & Francis. – 2007. – P. 288
Dinnie K. Place branding: Overview of an emerging literature
[Text] / Keith Dinnie // Place Branding. – 2004. – Vol. 1. – No. 1 – P.
–110.
Dzenovska D. Remaking the nation of Latvia: Anthropological
perspectives on nation branding [Text] / Dace Dzenovska // Place
Branding. – 2005. – Vol. 1. – No. 3 – P. 173–186.
Gertner D. How can a place correct a negative image? [Text]
/ David Gertner, Philip Kotler // Place Branding. – 2004. – Vol. 1. –
No. 1 – P. 50–57.
Go F. Place Brandіng: Glocal, Vіrtual and Physіcal Іdentіtіes,
Constructed, Іmagіned and Experіenced [Text] / F. Go, R. Govers //
Palgrave Macmillan. – 2009. – P. 256
Johansson J. The new «Brand America» [Text] / Johny
Johansson // Place Branding. – 2005. – Vol. 1. – No. 3 – pp. 155-163.
Kotler P. Where is place branding heading? [Text] / Philip
Kotler // Place Branding. – 2004. – Vol. 1. – No. 1 – P. 12–35.
Moore K. The Birth of Brand: 4000 Years of Branding
History / Karl Moore, Susan Reid // Business History. – 2008. – Vol.
– No. Vol. 50. – P. 419–432.
Onlinedics.ru - крупнейший сборник онлайн-словарей
[Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.onlinedics.
ru/slovar/soc/t/territorija.html – Загл. с экрана
Papadopoulos N. Place branding: Evolution, meaning and
implications [Text] / Nicolas Papadopoulos // Place Branding. –
– Vol. 1. – No. 1 – P. 36–49.
Переглядів анотації: 51 Завантажень PDF: 46 Завантажень PDF: 24