Термінологічна невизначенність практики плейсбрендингу в політичному вимірі

  • R. Dziuba Донецький національний університет
Ключові слова: плейсбрендинг, бренд країни, імідж країни, зовнішня політика, міжнародні відносини.

Анотація

Зростаючий інтерес до практики брендингу міст, країн та регіонів в світі і Україні зокрема, включення до застосування цієї концепції все ширшого кола зацікавлених сторін, вимагає від дослідників цієї проблематики та практиків
розвитку категоріально-понятійного апарату, формуванню основних термінів та їх дефініцій. Актуалізовано термін «плейсбрендинг», обґрунтовано його використання саме в такому вигляді.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Жданова Т. Туристичний бренд України: концепція,

меседжі, графіка [Електронний ресурс] / Татьяна Жданова //

Wikicitynomica. – 2013. – Режим доступу : http://wikicitynomica.

org/future/turistichniy-brend-ukraini-kontseptsiya.html – Заголовок

з екрану.

Капферер Ж.-Н. Бренд навсегда: создание, развитие,

поддержка ценности бренда = Strategic Brand Management

[Текст] / Ж.-Н. Капферер – M. : «Вершина», 2007. – С. 448.

Фестиваль OPEN 2013 прошёл в Минске: фотоотчёт

[Електронний ресурс]. – 2013. – Режим доступу : http://festopen.

com/festival-open-2013-photo-report/ – Заголовок з екрану.

Экипаж корабля OPEN 2013 уже на борту. Присоединяйся!

[Електронний ресурс]. – 2013. – Режим доступу : http://festopen.

com/open-2013-ships-crew-already-on-board/ – Заголовок з

екрану.

Anholt S. Foreword to «Students’ Corner» [Text] / Simon

Anholt // Place Branding. –2004. – Vol. 1. – No. 1 – P. 93.

Avraham E. Media Strategies for Marketing Places in Crisis:

Improving the Image of Cities, Countries and Tourist Destinations

[Text] / E. Avraham, E. Ketter // Butterworth-Heinemann. – 2008. –

P. 248

Dinnie K. Nation Branding: Concepts, Issues, Practice [Text] /

K. Dinnie // Taylor & Francis. – 2007. – P. 288

Dinnie K. Place branding: Overview of an emerging literature

[Text] / Keith Dinnie // Place Branding. – 2004. – Vol. 1. – No. 1 – P.

–110.

Dzenovska D. Remaking the nation of Latvia: Anthropological

perspectives on nation branding [Text] / Dace Dzenovska // Place

Branding. – 2005. – Vol. 1. – No. 3 – P. 173–186.

Gertner D. How can a place correct a negative image? [Text]

/ David Gertner, Philip Kotler // Place Branding. – 2004. – Vol. 1. –

No. 1 – P. 50–57.

Go F. Place Brandіng: Glocal, Vіrtual and Physіcal Іdentіtіes,

Constructed, Іmagіned and Experіenced [Text] / F. Go, R. Govers //

Palgrave Macmillan. – 2009. – P. 256

Johansson J. The new «Brand America» [Text] / Johny

Johansson // Place Branding. – 2005. – Vol. 1. – No. 3 – pp. 155-163.

Kotler P. Where is place branding heading? [Text] / Philip

Kotler // Place Branding. – 2004. – Vol. 1. – No. 1 – P. 12–35.

Moore K. The Birth of Brand: 4000 Years of Branding

History / Karl Moore, Susan Reid // Business History. – 2008. – Vol.

– No. Vol. 50. – P. 419–432.

Onlinedics.ru - крупнейший сборник онлайн-словарей

[Электронный ресурс]. – Режим доступа : http://www.onlinedics.

ru/slovar/soc/t/territorija.html – Загл. с экрана

Papadopoulos N. Place branding: Evolution, meaning and

implications [Text] / Nicolas Papadopoulos // Place Branding. –

– Vol. 1. – No. 1 – P. 36–49.


Переглядів анотації: 51
Завантажень PDF: 46 Завантажень PDF: 24
Опубліковано
2014-10-03