Повсякденність та «логіка медіа» (феноменологічний підхід до проблем конструювання суспільної реальності в процесі масово-інформаційної діяльності)
Анотація
Проаналізовано сутність феноменологічного підходу до проблеми
конструювання суспільної реальності за допомогою мас-медіа.
Завантаження
Посилання
Бергер П. Социальное конструирование реальности (Тескт) / П.
Бергер, Т. Лукман– М. : Изд-во Москов. ун-та, 1955. – 364 с.
Квіт С. Масові комунікації : підручник / С. Квіт. – К. : Вид. дім
«Києво-Могилянська академія», 2008. – 206с.
Коновець О. Масова інформація: теорії, моделі, технології : навч.
посібник / О. Коновець. – К. : ЛГУ, 2007. – 266с.
Потятиник Б. Медіа: ключі до розуміння. Сер.: Медіакритика /
Б. Потятиник. – Львів : ПАІС, 2004. – 812с.
Altheide D. Creating Reality. How TV News Distort Events / D. Altheide. – L. : Polity, 1974. – 282p.
Altheide D. Media Logic / D. Altheide, P. Snow. – L. : Proufledge, 1979. – 296p.
Altheide D. Media Power / D. Altheide. – L. : Polsty, 1985. – 318 p.
Molotch H. News as Purposive Behavion: on the Strategoc Use of Routine Events, Accidents and Scandals / H. Molotch, M. Lester // American Sociological Review. – 1974. – Vol. 39. – № 1. – Р. 84–126.
Shutz A., Luckmann T. The Structure of the Life-World / A. Shutz,
T. Luckmann. – L. : Sage, 1975. – 286 p.
Переглядів анотації: 57 Завантажень PDF: 54