Індуктивний характер критичного мислення

  • H. Ushchapovska
Ключові слова: критичне мислення, логіка, дедуктивна аргументація, індуктивна аргументація, вихідне знання.

Анотація

Метою концепції критичного мислення є дослідження вихідного знання внаслідок аналізу дедуктивних чи індуктивних аргументацій. Внаслідок проведеного дослідження виявилось, що вихідне знання може стати предметом вивчення критичного мислення лише, якщо отримане внаслідок аналізу індуктивної аргументації. Це призводить до висновку, що критичне мислення носить індуктивний характер. У статті використовується системний підхід до аналізу окремих логічних положень.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Mason M. Critical Thinking and Learning// Educational philosophy and theory. – Volume 39. Issue 4 – 2007. – 339-349 p.

Moore B., Parker R. Critical Thinking. - New York: McGraw-Hill, 2011. – 576 p.

Popper K. Conjectures and Refutations: The Growth of Scientific knowledge. – New York: Harper Torchbooks, 1963. – 608 p.

Salmon M.H. Introduction to Logic and Critical Thinking. – Wadsworth Publishing: Boston, 2012. – 528 p.

Хоменко І.В. Логіка для юристів: Підручник – К. Юрінком Інтер, 2001. – 224 с.


Переглядів анотації: 15
Завантажень PDF: 42
Опубліковано
2012-06-03