Сучасні проблеми філософської інтерпретації феномену інтелігентності
Анотація
Констатується факт появи в історичному хронотопі певного типу людини, яка володіючи високим рівнем знання, освіти, характеризувалася також і високим рівнем моральності. Підкреслюється необхідність дослідження феномену інтелігентності саме у контексті історичного процесу загальнолюдського поступу. інтелігент, як і людина взагалі, не народжується, а постає, твориться у процесі залучення до історичного досвіду людства, у кожному окремому акті взаємодії з іншими людьмиЗавантаження
Посилання
Boborykin P. D. Russkaya intelligentsiya [Russian intelligentsia] / Russkaya mysl’ [Russian thought]. – 1904. – № 12. – S. 80–881.
Dymov K. Kapitalizm – sistema bez budushchego [Capitalism - a system with no future]. – K., 2010. – 852 s.
Kotov Zh. V. Intelligentsiya kak sub»ekt natsional’nogo samopoznaniya [Intelligentsia as a subject of national self] / Mizhnar. nauk. konf. «Intelihentsiia: sut, istorychni doli. Perspektyvy». Tezy dopovidei [Intern. Science. Conf. «Intellectuals, nature, historical destiny. Prospects. Abstracts. – Dnіpropetrovs’k, 1996. – S. 29.
Novikov B. V. Svoboda kak zhizn’ ponimayushchaya: Sb. statey [Understands freedom as life: Coll. Articles]. – K.: TP-Pres, 2008. – 376 c.
Pikhorovich V. D. Intelligentsiya i kontrrevolyutsiya [Intelligentsia and Counter] / Visnyk Natsionalnoho tekhnichnoho universytetu Ukrainy «Kyivskyi politekhnichnyi instytut»: Filosofia. Psykholohiia. Pedahohika: Zb. nauk. prats [Proceedings of the National Technical University of Ukraine «Kyiv Polytechnic Institute» Philosophy. Psychology. Pedagogy: Coll. Science. Works]. – K.: ІVTs «Polіtekhnіka», 2011. – №2 (32). – S. 125-131.
Tolstykh V. I. Ob intelligentsii i intelligentnosti. (Kul’turno-lichnostnyy aspekt) [On intellectuals and intelligence. (Cultural and personal aspect)] / Voprosy fiosofi [Problems of Philosophy]. – 1982. – № 10. – S. 83-98.
Khamitov N. V. Filosofska antropolohiia u «pozytyvnomu» ta «nehatyvnomu» problemnomu poli: kontsepty Erotu i Tanatosu [Fіlosofska antropologіya the «positive» is the «negative» problematic polі: Concept Erota i Thanatos] / Visnyk Instytutu rozvytku dytyny. Seriia: Filosofia, pedahohika, psykholohiia: Zbirnyk naukovykh prats [Bulletin of the Institute of Child Development. Series: Philosophy, Pedagogy, Psychology: Collected Works]. – K.: Vidavnitstvo Natsіonal’nogo pedagogіchnogo unіversitetu іm. M.P. Dragomanova, 2009. – Vip. 2. – S. 5-19.
Переглядів анотації: 74 Завантажень PDF: 90