Універсалізація чи спеціалізація: перманентна проблема вищої освіти

  • I. Filina Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
Ключові слова: всебічно розвинута особистість, фахова спеціалізація, вузька спеціалізація, університетська освіта, компетентність, наука, філософія, якість суб’єкта, морально-етичні виміри прогресу

Анотація

Розглянуті деякі моменти історії освіти з урахуванням суспільних потреб та ідеалів. Визначаються освітні завдання в аспекті сучасних світових проблем. Порушуються питання співвідношення філософії і науки в концепції університетської освіти.


Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

I. Filina, Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка
кафедра філософії і соціально-політичних дисциплін

Посилання

Borichevskiy I. A. Nauka i fiosofia [Science and Philosophy] // Na perelome. Filosofskie diskussii 20-kh godov: Filosofia i mirovozzrenie /Sost. P.V.Alekseev. M.: Politizdat, 1990. – S. 168-175.

Filina I. O. Znachennia fiosofi dlia suchasnoi tekhnichnoi osvity [The value of the philosophy of modern technical education] // Filosofski seminary. Vypusk 8. Materialy istorykofiosofskykh chytan, prysviachenykh Vsesvitnomu dniu fiosofi 2010. – Poltava: PoltNTU, 2011. – S.134-139.

Filina I. O. Osvitni oriientyry fiosofi ta nauky [Educational guidance philosophy and science] // Aktualni problemy dukhovnosti. Zbirka naukovykh prats. – Vypusk 12. – Kryvyi Rih: KDPU, 2011.– S. 173-183.


Переглядів анотації: 22
Завантажень PDF: 16
Опубліковано
2016-03-03