Соціокультурні аспекти самореалізації особистості школяра в контексті структурних змін в освіті

  • I. Bezena Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»
Ключові слова: самоідентифікація, компетентність, процес індивідуалізації, моніторинг якості освіти, гуманістичний підхід соціально-культурного середовища, навчання персоналу, психологизация освітнього процесу.

Анотація

Досліджується розуміння соціально-культурних аспектів самореалізації особистості школяра в освітньому просторі сучасного суспільства. Викладаються філософські парадигми освіти нових підходів в процесі самоідентифікації в шкільний період, перспективи трансформації змісту освіти як засобу самоідентифікації студента.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

I. Bezena, Комунальний вищий навчальний заклад «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»
старший викладач кафедри освітнього менеджменту

Посилання

Predborska I. Suchasnyi fiosofsko-osvitnii dyskurs [Contemporary philosophical and educational discourse] // Filosofia osvity: Navchalnyi posibnyk. – K. : Vyd-vo NPU imeni M. P. Drahomanova, 2009. – 329 s.

Rusakova V. V. Samoaktualizatsiia osobystosti yak umova profinoho navchannia starshoklasnykiv. Avtoreferat dysertatsii na zdobuttia naukovoho stupenia kandydata psykholohichnykh nauk [Self-actualization as a condition of profie training of senior pupils. Thesis for the degree of candidate of psychological sciences] [Electronic resource]. – K., 2007. – Access mode: http://www. twirpx.com/fie/564638/

Kanak F. Do pytannia pro transformatsiiu humanitarnoi osvity ta yii sotsiokulturnu determinatsiiu [On the transformation of liberal education and its socio-cultural determination] // Osvita i upravlinnia. – 2001. – t.4. - #3-4. S.21-25.

Vysotska O. Ye. Etyka vzaiemodii suspilstva z pryrodoiu: moralno-tsinnisni osnovy ekolohichnoi kultury: Monohrafia [Ethics interaction between society and nature, moral and value bases of ecological culture: Monograph]. – Dnipropetrovsk: «Aktsent PP», 2012. – 172s.

Bekh I. D. Vykhovannia osobystosti. Pidruchnyk [Educating the individual. Textbook] – K.: Lybid. – 2008. – s.830.

Kozlova O. N. Izmenchivost’ i poisk ustoychivosti: sinergetika i obrazovanie [Stability and variability Search: Synergetics and Education] // Daydzhest pedagogіchnikh іdey ta tekhnologіy shkola-park. – 2001. – №3-4. – S.50-52.

Bystrytskyi Ye. Kultura yak svit natsionalnoho buttia [Culture as the world’s national existence] // Filosofska ta sotsiolohichna dumka. – 1995. – #1-2. – C.240-245.

Romanenko M. Filosofski aspekty kulturolohichnoi oriientatsii natsionalnoi osvity [Philosophical aspects of cultural orientation National Education] // Filosofski problemy osvity. Zbirnyk naukovykh prats. – Dnipropetrovsk, 2011. – #1. – S.32-40.


Переглядів анотації: 79
Завантажень PDF: 94
Опубліковано
2016-06-03