Вальдорфська педагогіка як один з креативних підходів формування культури життєтворчості особистості
Анотація
Вальдорфська педагогіка один з альтернативних підходів в педагогіці.Важливою ідеєю цієї школи є ідея саморозвитку, яка рахується з глибокими метаморфозами розвитку дитини в різному віці. Головним принципом цієї школи є принцип цілісності, який спирається на розуміння людини як цілісної трискладової істоти, що «складається» з тіла, душі і духу, які обумовлюють одна одну, а в педагогіці виступають як цілісність мислення, почуття і волі.
Завантаження
Посилання
Arapov M. Chto takoe val’dorfskaya shkola [What is Waldorf School] // Zhurnal «Kur’er». – M. – 1999. – № 5.
Val’dorfskaya pedagogika : Antologiya [Waldorf pedagogy: Anthology] // Pod red. A. A. Pinskogo. – M.: Prosveshchenie, 2003. – 494 s.
Zagvozdkin V. K. O val’dorfskoy pedagogike i ee kritikakh [About Waldorf education and its critics] // «Chelovek». – 1998. – № 1.
Isneva O. Zmist valdorfskoi osvity. – Zasib rozvytku osobystosti uchnia [Contents of Waldorf education] // Ridna shkola. – 1999. – # 7,8. – S. 37-40.
Maltseva A. Asotsiatsiia valdorfskykh initsiatyv v Ukraini (valdorfska pedahohika) [Association of Waldorf initiatives in Ukraine (Waldorf education)] // Shkilnyi svit. – 1999. – #11(43). – Cherven.
Mostova T. Valdorfska pedahohika [Waldorf pedagogy] // Osvita Ukrainy. – 1999. – #1,2(125). – S.11.
Shteyner R. Ocherk teorii poznaniya Getevskogo mirovozzreniya [Essay on Goethe’s theory of knowledge, philosophy]. – M. : Parsefal’, 1993. – 142 s.
Shteyner R. Sovremennaya dukhovnaya zhizn’ i vospitanie [ Modern spiritual life and education]. – M. : Parsifal’, 1996. – 234 s.
Переглядів анотації: 54 Завантажень PDF: 90