Споживання масмедіа в контексті цінностей Постмодерну

  • O. Vysotska Доктор філософських наук, доцент, декан факультету відкритої освіти та стажування, професор кафедри філософії освіти
Ключові слова: споживання, масмедіа, цінності, суспільство споживання, Постмодерн

Анотація

Визначено основні механізми споживання масмедіа у контексті реалізації ідеології та цінностей Постмодерну. Загальною особливістю суспільства споживання є орієнтація на надмірне, індивідуалізоване, а також «одноразове» споживання. Ідеологія споживання, і в першу чергу, споживання масмедіа виконує регулятивну функцію у відносинах між людьми в культурі Постмодерну. Споживання масмедіа як ключова соціальна практика людини ХХІ століття має наслідком віртуалізацію всіх сфер соціального, подальшу індивідуалізацію суспільних відносин. Однак, оскільки споживання масмедіа носить нематерізований, віртуальний характер, воно закладає основу для переходу до нових споживчих практик, що передбачають культуру стійкого, збалансованого споживання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

O. Vysotska, Доктор філософських наук, доцент, декан факультету відкритої освіти та стажування, професор кафедри філософії освіти
Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Посилання

Bart R. Ritorika obraza [Rhetoric image] // Bart R. Izbrannye raboty: Semiotika: Poetika. – M.: Progress, 1989. – S. 297-318.

Bauman Z. Individualizirovannoe obshchestvo [Individualized Society]. – M. : Logos, 2005. – 390 s.

Bodriyyar Zh. Obshchestvo potrebleniya. Ego mify i struktury [Consumer society. His myths and structures]. – M. : Respublika; Kul’turnaya revolyutsiya, 2006. – 269 s.

Bodriyyar Zh. Prozrachnost’ zla [Transparency of evil]. – M. : Dobrosvet, 2000. – 258 s.

Vattimo Dzh. Prozrachnoe obshchestvo [Transparent society]. – M.: Logos, 2003. - 124 s.

Gelbreyt D. Ekonomicheskie teorii i tseli obshchestva [Economic theory and goals of society]. – M. : Progress, 1979. – 406 s.

Debor G. Obshchestvo Spektaklya [Society of the Spectacle]. – M.: Logos-Radek, 2000. - 184 s.

Deloz Zh. Kapitalizm i shyzofreniia: Anty-Edip [Capitalism and Schizophrenia: AntiOedipus]. – K.: Karme-Sinto, 1996. – 383 s.

Lipovetski Zh. Era pustoty. Esse o sovremennom individualizme [The era of emptiness. Essays on modern individualism]. – SPb. : Vladimir Dal’, 2001. – 332 s.

Luman N. Vlast’ [Power].– M.: Praksis, 2001. – 256 s.

Luman N. Real’nost’ massmedia [The reality of the mass media]. – M.: Praksis, 2005. – 256 s.

Maklyuen M. Ponimanie Media: Vneshnie rasshireniya cheloveka [Understanding Media: The external expansion of human]. – M.; Zhukovskiy: «KANON-press-Ts», «Kuchkovo pole», 2003. – 464 s.

Khorkkhaymer M., Adorno T. Dialektika prosveshcheniya. Filosofskie fragmenty [The dialectic of enlightenment. Philosophical fragments]. – M. – SPb.: «Medium»-«Yuventa», 1997. – 310 s.

Bauman Z. Life in Fragments: Essays on Postmodern Morality. – Oxford; Cambridge [Mass.]: Blackwell, 1995. – vi, 293 p.


Переглядів анотації: 68
Завантажень PDF: 135
Опубліковано
2016-06-03