Теоретико-методологічні засади формування постнекласичної моделі художньо-естетичної освіти

  • E. Yashinа КВНЗ «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»
Ключові слова: модель, художньо-естетична освіта, особистість, культура, постнекласична освіта, виховання.

Анотація

Визначено теоретико-методологічні засади формування постнекласичної моделі художньо-естетичної освіти. Розкрито її сутність, специфіку та роль в освіті та суспільстві. Постнекласична модель художньо-естетичної освіти містить розуміння особистості як носія унікальних якостей та механізмів самореалізації, а метою виховання стає формування її духовно-культурних та творчих потреб. Постнекласична модель художньо-естетичної освіти реалізується в процесі інтеграції освіти та художньо-естетичної діяльності шляхом поєднання раціонального та інтуїтивно-образного знання, запровадження діалогічного, індивідуалізованого навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

E. Yashinа, КВНЗ «Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»

старший викладач кафедри виховання та культури здоров’я

Посилання

Amonashvili Sh. A. Razmyshleniya o gumannoy pedagogike [Reflctions on humane pedagogy]. – M.: Izdatel’skiy Dom Shalvy Amonashvili, 1996. – 496 s.

Andreev A. L. Mesto iskusstva v poznanii mira [Place of art in the knowledge of the world] – M.: Politizdat, 1980. – 255 s.

Bakhtin M.M. K fiosofi postupka [By the act of Philosophy] // Bakhtin M.M. Chelovek v mire slova. – M.: Izd-vo Rsssiyskogo otkrytogo universiteta, 1995. – S. 22-54.

D’yui Dzh. Moe pedagogicheskoe kredo [My pedagogical credo]. // Zavuch – 2003. - № 8. – S. 144-156.

Dolzhenko O. V. Ocherki po fiosofi obrazovaniya [Essays on the philosophy of education] – M.: Promo-Media, 1995. – 240 s.

Kagan M. S. Estetika kak fiosofskaya nauka [Aesthetics as a philosophical science] − SPb.: TOO TK «Petropolis», 1997. − 544 s.

Losev A. F. Forma. Stil’. Vyrazhenie [Form. Style. The expression]: Sost. A. A. TakhoGodi; Obshch. red. A. A. Takho-Godi i I.I. Makhan’kova – M.: Mysl’, 1995. – 944s.

Maslou A. Dal’nie predely chelovecheskoy psikhiki [Long limits of the human psyche]: Per. s angl. – Spb., 1997.

Maslou A. Motivatsiya i lichnost’ [Motivation and Personality]. – 3-e izd. – SPb.: Piter, 2006. – 352 s.

Rodzhers K. R. Vzglyad na psikhiatriyu. Stanovlenie cheloveka. [Look at psychiatry. Human Formation] – M.: Progress, Univers, 1994. – 480 s.

Rudnytska O. P. Pedahohika: zahalna ta mystetska: Navch. posibnyk. [Pedagogy: general and artistic: Training. manual] – K., 2002. – 270 s.

Sartr Zh.-P. Ekzistentsializm kak gumanizm [Existentialism as a Humanism] // Sumerki bogov. F. Nitsshe, Z. Freyd, E. Fromm, i dr.; pod red. A. A. Yakovleva. – M.: Politizdat, 1990. – S. 319 -344.

Khabermas Yu. Modern – nezavershennyy proekt [Modern – unfiished project] // Voprosy fiosofi, 1992. – №4. – S. 40-52.

Erikson E. Identichnost’: yunost’ i krizis [Identity: Youth and Crisis]. – M.: Izdatel’skaya gruppa «Progress», 1996.

Yakovleva E. L. Psikhologiya razvitiya tvorcheskogo potentsiala lichnosti [Psychology of development of creative potential of the person] – M.: Flinta,1997. – 224 s


Переглядів анотації: 49
Завантажень PDF: 65
Опубліковано
2016-06-03