Відображення способу Хидира в релігійних джерелах як показник мудрості і мо- ральних цінностей

  • Nerman Godja oglu Gojaturk Бакинський державний університет
Ключові слова: Хидир, релігія, Бог, пророк Ілія, Ідріс, Мойсей, Мухаммед, коран, біблія, рятівник.

Анотація

Кожна священна книга, яка описує Бога, стверджує, що Бог є єдиним творцем Всесвіту. Він дає життя, і він бере її. Доля землі і неба, а також доля кожної людини залежить від нього. Він той, хто пише правила, які змінює те, що вже було написано, і той, хто показує шлях тих, хто загинув. Бог дав частку цієї влади двом священним людям.
По-перше, Хидира, а потім Ісусу Месії. Перш ніж придбати цю владу, кожен з них мав свою власну божественну можливість. За даними джерел, найвищий серед святих є Хидир. Хидир народився з лона матері в промені світла. Він отримав вічне життя. Його святий дух живе на землі протягом тисячі років. Бог зробив його володарем пророків.
Джерела описують місію Хидира так: щоб допомогти тим, хто потребує, в усьому світі, щоб іноді втручатися в процеси природи, і навчити науці людей. Він перетворює своїх слуг, які моляться Богу в Каабі, в ангелів Саби. Він виконує своє завдання, зробивши список тих людей, які йдуть до Каабу кожен раз під час азану.
Відповідно до релігійних джерел, Хидир вів душі багатьох святих до Обителі. Всі посланці добра, від Адама до Ноя, до Авраама Ісуса Месії, закликали Хидира і підносилися до Обителі Бога на його плечах. Пророк Мухаммед також вознісся на небо з духом Хидира.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Nerman Godja oglu Gojaturk, Бакинський державний університет
кандидат філософських наук, доцент кафедри історії
філософії та культурології 

Посилання

Ali Toker. Khidr Aleyhissalam. Buhara Publishers. – Istanbul, 2011. – 319 p.

Basilov V.N. Cult of the sacred in Islam. – М., 1970. – 144 p.

Gospel. New Testament. – Stockolm, Bible Translation Institute, 1991.

Gojaturk N. Khidr Aleyhissalam: Turkish white-horse sun. – Istanbul, 2013, – 287 p.

Gojaturk N. Sufim in Islam culture. – Baku, «Nurlan», 2010, – 150 p.

Gojaturk N. Mythical thinking and ethnic formation: Turkish mythological texts of the philosophical views. – Baku, 2014, – 116 p.

Koran. (translated from Arabic by: Z. Bunyadov and V. Mammadaliyev), – Baku, 1992.

Mevlana Jelaleddin Rumi. Masnavi. In III books. – Konya, 2009.

Nilufer Dinj. Who is Saint Khidr? Sınır Otesi Publishers. – Istanbul,

, – 166 p.

Omer Faruk Hilmi. Khidr Aleyhissalam. – Istanbul, 2011, – 880 p.

Psalms. – Baku, Book Company, 2003.

Radlov V.V. From Syberia. – М., Science, 1991, – 749 p.

Ramazan Hub. Khidr Aleyhissalam. – Istanbul, 2009, – 488 p.

Sacred Book. Old Testament. – Baku, Book Company, 2004.

Serhat Ahmet Tan. Khidr. – Istanbul, 2009, – 240 p.

Seyidov M. The sources of the mythical thinking in Azerbaijan. – Baku, Yazichi, 1983, 326 p.

Tokarev S.A. Early religious forms. – М., 1990, – 622 p.

Valiyev K. Memory of the land, memory of the language. – Baku, Ganjlik, 1987. – 277 p.


Переглядів анотації: 17
Завантажень PDF: 14
Опубліковано
2016-07-03