Особливості формування суспільно-політичного контенту (на прикладі українських недержавних телеканалів)

  • V. Gatrych
Ключові слова: медіапростір, суспільно-політичний контент, рейтинг, телевізійна аудиторія.

Анотація

Суспільно-політичний контент на провідних недержавних телеканалах України має свої особливості, оскільки формується в умовах сучасного медіаринку. Особливу увагу сьогодні привертає проблема якості телевізійного продукту, а також незахищеність вітчизняного телепростору та його здатність піддаватися впливу – в першу чергу, з боку сусідньої Росії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Земляков І., Савич В. Основи маркетингу/І.Земляков, В.Савич. – К., 2004. – 352 с.

Черемних І. Стратегія програмування українського телевізійного ефіру[Електронний ресурс]/І.Черемних// Електронна бібліотека Інституту журналістики. – Режим доступу: http://journlib.univ.kiev.ua/index.php?act=article&article=2117 – Назва з екрану

Офіційний сайт телеканалу «Інтер» [Електронний ресурс] // Режим доступу: www.inter.ua

Вартанова Е. Л. Медиаэкономика зарубежных стран/ Е. Л. Вартанова. – М., 2003. – 335 с.

Харрис Р. Психология массовых коммуникаций / Річард Харріс. – Санкт-Петербург, 2003. – 445 с.

Котлер Ф. Маркетинг менеджмента/ Філіп Котлер. – Санкт-Петербург, 2005. – 800с.

Компанія з маркетингових та соціальних досліджень «GfK Ukraine» [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.gfk.ua/

Социальные сети переманивают аудиторию ТВ [Електронний ресурс] //Режим доступу: http://www.sostav.ua/news/2012/02/13/127/47077/(1) – Назва з екрану

Дуцик Д. Журналістика «епохи невизначеності» [Електронний ресурс] // Режим доступу:

http://osvita.mediasapiens.ua/material/4223 – Назва з екрану

Офіційна сторінка ТСН в мережі «Facebook» [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.facebook.com/tsn.ua

Офіційна сторінка ТСН в мережі «Twitter» [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://twitter.com/tsnua

Офіційна сторінка ТСН в мережі «Вконтакте» [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://vk.com/tsnua

Матеріали конференції «Нові медіа – нові можливості – 2012” [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://new-media.in.ua/speakers/ – Назва з екрану

Кнопки share та like – нова валюта в Інтернеті: матеріали конференції «Нові медіа – нові можливості 2012»: [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://www.nam.org.ua/presscenter/?

type=news&idn=2771 – Назва з екрану

Відеоблог телеканалу «1+1» [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://1plus1.pl.ua/ – Назва з екрану

Я не дивлюся «1+1» – акція протесту [Електронний ресурс] // Режим доступу: http://ukrainianpeople.wordpress.com/2012/01/26/akciya-protestu-1plus1/ – Назва з екрану

Кросс К. Політичні комунікації та новинні засоби масової інформації у демократичних країнах : конкуруючі підходи [Електронний ресурс]/ Кетлін Кросс, Роберт А. Гакет. –

Режим доступу : http://www.socd.univ.kiev.ua/PUBLICAT/SOC/POLCOM/content.htm

Назва з екрану

Князевич О, Рахманін С.: Політична журналістика стала біднішою через ток-шоу [Електронний ресурс]/ О.Князевич// Український католицький університет. – 23.12.2011. – Режим доступу: http://ucu.edu.ua/library/6014/ – Назва з екрану

Свінціцька Р. Г. Телебачення України в умовах ринкової економіки/ Р.Г.Свінціцька //Наукові записки Інституту журналістики. Том 40. 2010. Липень-вересень. – С.199-204.

Загороднюк В. Є Властивості, ознаки та можливості інфотейнменту

як продукту комерціалізації телебачення/ В.Є. Загороднюк //Наукові. записки Інституту журналістики. Том 46. 2012. Січень-березень. – C.52-57

Джинса: нормативна довідка [Електронний ресурс]//Інститут масової інформації. – Режим доступу: http://imi.org.ua/content/djinsa-normatyvna-dovidka – Назва з екрану

Закон України «Про рекламу» Верховна Рада України. – Офіц. вид. – К. : Парлам. вид-во, 2006.

Сайчук А. Що таке «джинса» і з чим її їдять? [Електронний ресурс] /А. Сайчук // Телекритика. – Режим доступу: http://www.telekritika.ua/medialiteracy/2010-03-31/52023

Назва з екрану

Эксперты посчитали, что каналы заработали 40 миллионов на «джинсе» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://h.ua/story/64478/ – Назва з екрану

Погляд з України. Коли «джинса» править бал - в газетах та на телебаченні [Електронний ресурс] // Телекритика. – Режим доступу: http://www.telekritika.ua/daidzhest/2008-06-06/38872 – Назва з екрану

Дослідження: кожна п’ята публікація у регіональних ЗМІ – «джинса» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://tyzhden.ua/News/54318 – Назва з екрану

У березні на українських телеканалах зросла кількість новин із ознаками замовності [Електронний ресурс] . – Режим доступу: http://tyzhden.ua/News/48239 — Назва з екрану

Українські телеканали віддають перевагу катастрофам і ігнорують політику [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://tyzhden.ua/News/43718 – Назва з екрану

Погляд з України. Коли «джинса» править бал - в газетах та на телебаченні [Електронний

ресурс] // Телекритика. – Режим доступу: http://www.telekritika.ua/daidzhest/2008-06-06/38872 – Назва з екрану

Джинса: нормативна довідка [Електронний ресурс]//Інститут масової інформації. – Режим доступу: http://imi.org.ua/ – Назва з екрану

Блог Олексія Мазура [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://dusia.telekritika.ua/blog_alekseia_mazura/17528 – Назва з екрану.

4 березня − спецвипуск «ТСН. Тиждень» про вибори президента РФ [Електронний ресурс] // Телекритика. – Режим доступу: http://www.telekritika.ua/notices/2012-03-04/70150 – Назва

з екрану.

У Безулик говоритимуть про вибори в Росі [Електронний ресурс] // Телекритика. – Режим доступу: http://www.telekritika.ua/news/2012-03-03/70119 – Назва з екрану.


Переглядів анотації: 117
Завантажень PDF: 90
Опубліковано
2012-03-03