Образ ісламу в середньовічній Європі: релігієзнавчий аспект

  • N. Nesprava Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ
Ключові слова: Іслам, Середньовіччя, християнство, релігієзнавство, сприйняття ісламу, хрестові походи

Анотація

Експліковані чотири компоненти даного образа. По-перше, відчуття чужості ісламу та мусульман по відношенню до європейців. По-друге, сприйняття мусульман, як людей у яких можна навчитися новим ідеям та технологіям. По-третє, сприйняття ісламу як вчення, яке є несумісним з християнством. По-четверте, це страх перед чисельністю та військовими успіхами мусульман.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

N. Nesprava, Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ

кандидат філософських наук, доцент, доцент кафедри соціальних наук

Посилання

Viymar P. Krestovye pokhody: Mif i real’nost’ svyashchennoy voyny [The Crusades: Myth and reality a sacred war]. – Evraziya, 2006. – 140 s.

Gaynutdin R. Islam – religiya mira [Islam is the religion of the world] // Islam: Otvet na vyzovy vremeni: vystupleniya, stat’i, interv’yu, dokumenty. – M.: Eksmo, 2011. – S. 194–203.

Heorhizova I. L. Musulmanske pravo yak sotsialne yavyshche serednovichnoho arabskoho suspilstva [Islamic law as a social phenomenon of medieval Arab society] // Visnyk Cherkaskoho universytetu. Seriia: Istorychni nauky, 2011, № 212, S. 94–99.

Dobaev I. P. Istoricheskie i doktrinal’nye korni islamskogo radikalizma, ego sovremennye problemy i techeniya [Historical and doctrinal roots of Islamic radicalism, its current problems and trends] // Tsentral’naya Aziya i Kavkaz, 2001, №. 2, S. 14.

Dudarev S. L. Osobennosti rannego etapa islamskogo dzhikhada vremen krestovykh pokhodov [Peculiarities of the early stage of the Islamic Jihad during the Crusades] // Teoditseya, 2010, №1, S. 10 – 16.

Zaruts’ka O. A. Predposylki i genezis klassicheskoy sotsial’no-ekonomicheskoy doktriny islama [Background and Genesis of the classical socio-economic doctrine of Islam] // Vіsnik Kiїvs’kogo natsіonal’nogo unіversitetu іm. Tarasa Shevchenka. Fіlosofіya. Polіtologіya, 2008, № 89–90, S. 75–78.

Kulik A. V. Idei rannekhristianskoy filosofskoy mysli o neobkhodimosti poryadka [Ideas of early Christian philosophical idea of order] // Istoricheskie, filosofskie, politicheskie i yuridicheskie nauki, kul’turologiya i iskusstvovedenie. Voprosy teorii i praktiki, 2014, №. 2–1, S. 99–101.

Labyntsev A. Fenomen terrorizma smertnikov [The Phenomenon of suicide terrorism] // Nauchno-analiticheskiy zhurnal «Obozrevatel’ – Observer», 2007, №. 1, S. 121–127.

Uott U. M., Kakia P. Musul’manskaya Ispaniya [Muslim Spain]. – M.: Nauka, 1976. – 199 s.

Foma Akvinskiy. Summa protiv yazychnikov. Kniga pervak [Sum against the pagans. First Book]. – M.: Institut filsofii, teologii i istorii sv. Fomy, 2004. – 440 s.

Yakubovych M. Relihiia vs. polityka: ulemy ta emiry v suspilnykh doktrynakh serednovichnykh islamskykh apolohetiv [Religion or politics: the ulama and the emirs in public the doctrines of the medieval Islamic apologists] // Ukrainske relihiieznavstvo, 2011, № 59, S. 15–18

Hallaq W. B. Law and legal theory in classical and medieval Islam. – 1994. – 240 r.

Lambton A. K. S. State and government in medieval Islam. – Routledge, 2013. – 320 p.

Watt W. M. The Influence of Islam on Medieval Europe. – Edinburgh University Press, 1994. – 125 p.


Переглядів анотації: 125
Завантажень PDF: 87
Опубліковано
2017-10-03