Ідентичність – базовий орієнтир індивідуального буття людини

  • O. Litvinchuk Житомирський державний технологічного університет
Ключові слова: ідентичність, самість, цілісність людського індивіда, природна система індивіда, соціальна система індивіда, індивідуальність.

Анотація

На основі аналізу західної і вітчизняної літератури виділено основні
методологічні підходи щодо розуміння явища ідентичності. Обґрунтовано, що в основі структури людської ідентичності лежить її стала та змінна складова – природна та соціальна система елементів. Особлива увага зосереджена на аналізі соціальної складової людської ідентичності, яка на відміну від природної, не є сталою, а формується в процесі соціалізації індивіда, що визначає ідентичність як ключову проблему індивідуального буття людини.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

O. Litvinchuk, Житомирський державний технологічного університет
кандидат філософських наук, доцент,
доцент кафедри гуманітарних і соціальних наук

Посилання

Batishchev G. S. Nayti i obresti sebya. Osobennosti kul’tury glubinnogo obshcheniya [Find and to find myself. The culture underlying communication] // Voprosy filosofii, 1995, № 3, S. 103–129.

Malakhov V. S. Neudobstva s identichnost’yu [Inconvenience with identity] // Voprosy filosofii, 1998, № 2, S. 43–53.

Muliar V. I. Problema stanovlennia osobystosti v systemi «indyvid – suspilstvo» (filosofsko-kulturolohichnyi analiz) [The Problem of personality in the system «individual – society» (the philosophical-cultural analysis)]. – Zhytomyr : ZhDTU, 2005. – 320 s.

Muliar V. I. Samorealizatsiia osobystosti yak sotsialna problema (filosofskokulturolohichnyi analiz) [Self-Realization of personality as a social problem (philosophicalcultural analysis)]. – Zhytomyr : ZhITI, 1997. – 214 s.

Khaidehher M. Shcho take metafizyka [What is metaphysics] // Pytannia z istorii filosofii. T. 6. Zarubizhna filosofiia KhKh st. – K. : Dovira, 1993. – S. 83–100.

Shulha M. Marhinalnist yak kryza identychnosti [Marginality as a crisis of identity] // Sotsiolohiia: teoriia, metody, marketynh, 2000, № 3, S. 166–170.


Переглядів анотації: 20
Завантажень PDF: 47
Опубліковано
2017-12-03